søndag den 26. september 2010

dagens lille sy-projekt

Jeg har fundet en rigtig dejlig DIY hos Frk. Turkis og da den var rimelig let at gå til (det må ikke være for svært - så ka jeg ikke finde ud af det, nemlig) udsatte jeg den straks for mit stof-restehelvede... Jeg er SÅ tilfreds med resultatet! Nedenfor ser du forside og indhold af min egen "eftersyning" - og jeg kommer til at bruge den meget på arbejde (naturligvis osse for at flashe den fine kreation overfor kollegerne :-)) Jeg har lavet meget få justeringer til modellen - f.eks. skiftet den ene elastik ud med en bredere og undladt kantebånd i ryggen (jeg ville nemlig gerne ha en lidt tyndere bog en Frk. Turkis´). Kig selv ind omkring hende og bliv inspireret.


For lang, lang tid siden vandt jeg i en give-away denne skønne notesbog hos Karen Marie.

Jeg er vild med den, men osse lidt øm over den - for når den er skrevet ud kan den jo ikke bruges mere. Så det var et intet mindre end genialt træk af Frk. Turkis at lave sin model med udskiftelige sider der sidder fast under den dertil indrettede elastik.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin ! Den kan du sørme godt være stolt over. Jeg elsker notesbøger :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtigt fin, og meget personlig må jeg sige!... Det kan jeg godt lide!

    SvarSlet
  3. Den er super sød! Og den der dug du har!? Den er også heeeelt vildt sød. Hvor er den fra?
    KH C

    SvarSlet
  4. Tak for den søde respons, alle tre. Cristine: Dugen er fra Rema 1000 og er 100 år og en madpakke gammel - så den er nok svær at støve op...
    Go søndag aften fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fine Lisbeth :-) Dejligt du kan bruge min DIY. Låner lige et billede til "Scraps-month" :-) /Christine*

    SvarSlet
  6. Christine - lån du bare ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  7. Nårh hva den er fin, jeg må vist omkring frk. TURKIS
    Tak for kigget og tippet
    Kh Heidi

    SvarSlet