lørdag den 11. september 2010

trøstegave til en Vingummibamse og hendes mor



Så har jeg rumsteret rundt på det store, lokale loppemarked - og fundet mange lækre dynebetræk og enkelte stykker tøj. Jeg faldt osse over en lille ting, som er til en Søhest, der desværre i sidste øjeblik blev forhindret i at komme med. Håber Vingummibamsen kan krybe i tøjet, Trine - lige nu ligger det i blød så den mormoragtige loppe-lugt kan forsvinde. Hvis du mailer mig din adresse på lisbetha@yahoo.com så kommer der en lille pakke ind af døren i ugens løb.
Undertrøjen er den originale Nieland - gu ve hvor Holly´s har deres inspiration fra :-) Yndige, orange kløvere - og så lige en koral bomuldscardi over... Det er længe siden jeg har haft en knapt et-åring herhjemme så størrelsen er jeg lidt blank på - men undertrøjen er en str. 2 år, så mon ikke det går?!? Go lørdag til jer alle - om lidt skal jeg hente mine forældre ved Københavner-bussen og ha et par hyggelige dage med dem...

3 kommentarer:

  1. lækker farve...Man blir helt glad :)

    SvarSlet
  2. Nååååh, hvor er du sød og betænksom. Det er da det kæreste sæt:)

    SvarSlet
  3. :-) :-) :-) :-)
    Glad glad glad glad. Vingummibamsen bliver lige til at spise!

    SvarSlet