lørdag den 11. september 2010

gave på vej ud af døren...


Her er det pudebetræk som Frk. Sannemand har vundet i min seneste give-away. Håber farverne passer dig, og nu syns jeg faktisk jeg er ved at være ret ferm til at sy dem... så måske skal jeg osse snart ha lavet sådan en Amio-butik... altså, jeg skal vist lige ha lavet nogle varer først... drømme er der nok af!
I dag skal jeg på kæmpe, lokalt loppemarked og møde Trine - En Søhest. Det er altså lidt spændende pludselig at skulle bevæge sig ud af blogland og ind i den virkelige verden og møde en af jer andre - skræmmende og hyggeligt og udfordrende og alt muligt på én og samme tid. Trine: Jeg glæder mig! Og jeg har besluttet at du nok får den dér lidt upolerede week-end-udgave af mig at se - du ved: uvasket, strittende hår over 70´er ponchoen ;-) Så er du advaret, hvis du står derude og i dit stille sind tænker "Bonderøv" :0)
Håber at finde masser af fine stof-rester og overvejer osse at sku til at samle på fine, mønstrede tallerkner til et lille projekt: ny "flise"-væg i vores ene badeværelse - med potteskår og spejl-rester... Der er sådan set kun en hurdle: (ud over at jeg ingen potteskår og spejl-rester har) Manden skal overtales... Kan være lidt svært... Der er ikke helt så meget skabs-Christianit i ham som der er i mig...

8 kommentarer:

  1. Suuuper fed pude, Lisbeth! Elsker, elsker, elsker den :-) Få så lavet den Amio-shop!

    SvarSlet
  2. du må vist i gang med den butik :-)

    SvarSlet
  3. TAK, Kirsten - ja, det nærmer sig og kribler lidt i fingrene nu... problemet er at der bare ikke rigtig er noget af det jeg laver der ryger i "arkivet" - det hele ryger ud af huset enten til gaver eller give-aways... Men mon ikke det kommer, når de kedelige, lange vinteraftner tvinger én til symaskinen... KH og go weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hov, Losarinas mor - du hoppede lige forbi mens jeg skrev til Kirsten - ja, NU må jeg igang... og med alle de lækre, nye stoffer jeg finder på loppen i dag, så er der ikke noget at betænke sig på!

    SvarSlet
  5. Er puden rød eller neon-agtig i farverne? Under alle omstændigheder er den fin :-)

    Og jeg kender godt det der med, at man har fået en hel genial indretningside, men at kæresten er mere skeptisk. F.eks. har jeg en Minnie Mouse telefon, som han kun langsomt har lært at holde af, mens jeg var solgt fra starten.

    SvarSlet
  6. Hej Asli - den er mest sådan krads-orange og lidt koral... Billedet er ikke det bedste ;-) Uh, Minnie Mouse-telefon... det ku jeg osse godt ha!!! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hey hov, hvor blev min kommentar af.. Den er væk eller også er jeg blind ;). Vil bare lige skrive at den pude bare er SÅ super fin og jeg glæder mig... Er bare så glad.. Uhhh til mig :) Og rigtig god weekend til dig/jer. Lyder til at der var fine loppegemmer til dig i dag. KH Ulla (frk Sannemand

    SvarSlet
  8. Hvor er den for fed, den pude!! Heldige Frk. Sannemand!
    Godt gået og ja, ind på Amio med dig :-)
    Ih altså, ville ellers godt ha set dig med strittende uvasket hår og 70'er poncho. Det må blive en anden gang :-) Jeg kunne ellers ha været et godt match med mit kronisk fedtede post-ammehår, der kun kommer i ægte bad max en gang om ugen i denne ombygningstid uden bruser og anden luksus (her til aften har vi lettet ben i haven...!!).
    Hyg dig!

    SvarSlet