onsdag den 1. september 2010

vinder af min give-away

Ja, jeg er hurtig som en Ninja. Så her 16 min. efter at deadline for min lille giveaway udløb, er jeg allerede klar med at annoncere en vinder:
Kære frk. Sannemand! Der er snarest et pudebetræk på vej til dig, og det ville være en stor hjælp m. din adresse, samt evt. hvilken måned du har fødselsdag - så skal jeg se om jeg kan smække noget sammen i gul-orange-neonrød (ka nok ikke liiiiige klare alle de farver - men jeg finder på noget fint, det lover jeg) m. din fødselsdagsmåned (forudsat at det broderi ikke allerede er røget ud af huset, altså ;-)) Min mail er lisbetha@yahoo.com.
Tak til jer alle fordi I var med - her ser I dagens pudebetræk (som jeg syns er noget så yndigt i farverne, og nu ka jeg ikke finde ud af om jeg skal gå af med det eller beholde det selv...)

4 kommentarer:

  1. Super duper ... Ih hvor jeg smiler :) Og har straks sendt dig en mail. Håber du har det bedre. De bedste tanker fra mig. KH Ulla

    SvarSlet
  2. Tillykke til en meget heldig vinder....dine puder er virkelig skønne.

    Kh.

    SvarSlet
  3. Tillykke til den super-heldige frk. Sannemand. Og øv, at jeg ikke vandt. Jeg er vild med dine pudebetræk, men nu må jeg vist selv i gang. Og det kan da også blive sjovt.

    SvarSlet
  4. Personligt vile jeg beholde det selv :-)
    Og tillykke til den meget heldige vinder!

    SvarSlet