torsdag den 2. september 2010

Sensodyne-segmentet

Jeg kan mærke alderen trykke. Ikke overraskende, man har vel rundet 36½ - men måske alligevel en aaaaaanelse for tidligt for min smag! Jeg taler ikke her om rynker, hænge-flæsk og blålige tatoveringer der strækker sig med ens slappe skind i alle mulige og umulige retninger - men om følsomme tandhalse.
I dag har jeg med gru observeret hvor slemt det står til med gebisset. Der er altså noget galt, når man får isninger langt om i baghovedet af at CYKLE! I modvind, ganske vist, og med åben mund... Men alligeveller - helt ærligt! Det føltes som havde jeg kamp-ædt en liter Carte D´or direkte af boksen.
Så nu går jeg "årl ind" på det dér alder: jeg går sgu ind og ta´r mig en morfar! Efter at jeg har sat en fedtemad m. slæbesild til livs - naturligvis på absolut kerneforladt, musegråt pap-rugbrød. Go´ nat!

2 kommentarer:

  1. Det bliver først slemt, når man får grå hår.....og her mener jeg ikke dem på hovedet!

    .....Altså, det har jeg hørt, ing ;-)

    SvarSlet