lørdag den 4. september 2010

vil du se min dåse???

Skøn titel til en blog-leg - den er jeg selvfølgelig med på :-)
I får lige et lille udvalg af min kæmpe dåsesamling... jeg har ikke talt, men et hurtigt kik i køkkenet og et slag på tasken siger mig, at jeg nok har i omegnen af 20 gamle, fine dåser... Elsker det!!! Manden forstår ikke glæden ved at få en ny dåse (eller jo, hvis man lige læser den sætning igen m. de FRÆKKE briller på, så gør han måske nok - ti hi!!!)
Irma-kikse-dåsen er seneste fund - den var med i en balje m. diverse genbrugsfund til en 20´er - skøn handel! (Det var samme dag som jeg købte Flowerpotten, remember???) Den passer perfekt til en pakke bastogne-lookalikes som Netto har - de smager præcis som den ægte vare, men til den halve pris - og man er vel en lille discountgris, ikke?
Og så får I lige et billede af mit lørdags-morgen-hjørne. Med kaffe, nye neonpink lys og computeren slået op på diverse dejlig blogs. Og puderne er allerede siddet i facon. Efter morgenmaden går det løs med forberedelser til fødselsdag - vi fejrer begge ungerne i dag, og får besøg af det meste af familien, både her fra byen og fra København og Helsingør. Hyggeligt - men travlt!


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne dåser;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin samling. Da jeg satte legen i gang i sidste uge, var det faktisk for at se så mange skønne eksemplarer som muligt. Og det er vildt så mange der har dåsemani lige som jeg.
    Forsøgte ellers at formulerer mig ud af titlen, så det ikke kunne misforstås, men det gik lige som med kæde hviske leg, at titlene var ændret fluks den næste havde lavet sit indlæg ...hihi :)
    Stor hilsen til fødselsdagsgæsterne, hvis nogen af dem er der endnu.
    Og tak for din skønne hilsen på min blog.
    Godt husket....det så korrekt ud verset.
    Karen

    SvarSlet