fredag den 17. september 2010

forførende stoffer og et lille æble eller to...



Jeg har byttet stof med Sara Bournonville - altid en fornøjelse, Sara! Og jeg sku jo bare lige ha lidt af det skønne orange med de pink blomster-mønstre - og så har Sara da lige lagt et par andre dejlige stykker med i pakken (jeg er specielt vild med det orange med hvide blomster - det kommer til at passe perfekt i et nyt "tørglæde" jeg har på tapetet) Plus et par rigtig, rigtig fine små æbler, som nu pryder grebene på mit vitrineskab. Tak Sara - håber du osse er tilfreds med byttet!

1 kommentar:

  1. Hej Lisbeth.
    jeg er helt sikkert tilfreds, skønne farver du har sendt og alle sammen kan bruge :) er vil d med det med røde skyer, det er godt nok sødt :)

    1000 tak for en fin bytter.

    Kh sara

    SvarSlet