mandag den 23. august 2010

HJÆLP!!! (og hurra og tak!!!)

100 faste læsere - og snart 10.000 individuelle hits på min side... får totalt præstationsangst af alle dem/jer der gerne vil læse med - men lover samtidig en hurtig lille give-away - jeg ved liiiige hvad det skal være, og annoncerer den når de 10.000 hits er nået (og jeg osse lige har fået sendt 2.præmien fra min seneste give-away ud af huset - der skal altså ikke være mere end et enkelt hængeparti i mit blog-liv af gangen, ellers blir jeg stresset!)
Imens kan du jo lige kigge lidt på nogle fine stoffer jeg har købt for nylig - der er bl.a. et Bjørn Wiinblad hovedpudebetræk iblandt - det syns jeg er guf!

1 kommentar:

  1. Aaaarmen - stof fra Bjørn Wiinblad? Jeg elsker ham.
    måske man skulle rippe sin lokale biks for hans ting inden de bliver populære igen?

    Tillykke med læser skaren - du er det værd.
    KH C

    SvarSlet