søndag den 11. april 2010

godt brugt...

...weekend. Vi har ryddet op i kælderen hele dagen i går - der trængte - bla. har vi hevet de gamle, ulækre skabe ud fra vores vaskerum og sat ny bordplade op - nu mangler vi bare noget skønt stof at hænge for som forhæng - jeg pønser på noget fra hende her.
Så har vi osse lige været en masse i haven, beskåret træer og buske og Kaya har lavet masser af "sukkerkaffe" og jordbærkager i sandkassen. Mikkel har været til fodbold samt leget med sin gode nabo-ven, Christian, hele dagen i dag i dennes sommerhus i Ebeltoft. Vi sluttede eftermiddagen af med kaffe og kage hos Christians familie - skønt at have dejlige naboer at hygge og sludre med. Da det blev lidt sen hjemtur fra Ebeltoft slog vi lige et slag om pizza-manden efter aftensmad. Nu kigger jeg ud på den dalende sol, mens rugbrødene hæver og jeg prøver at tage mig sammen til at hænge vasketøj op. Bagefter vil jeg sætte mig til symaskinen - og prøve at glemme at jeg nok burde arbejde lidt osse.
Tænker lidt på ugen der kommer: tirsdag får vi endelig afgørelse på hvem af mine gode kolleger eller mig selv der skal forflyttes... Teammøde på torsdag, hvor vi skal samle op på os selv og hinanden - som teamkoordinator gør det ondt, at en af mine kolleger (som ikke var fast ansat, men håbede at blive det) allerede HAR fået at vide at hun er for meget til kommende skoleår. Og pæd. råd skal samles og ha de trælse nyheder om hvem der skal væk - og hvorfor. Heldigvis er der lyspunkter midt i det tunge: Næste søndag drager jeg til Berlin m. 30 af vores unge og 3 gode kolleger... det skal nok blive skønt, og jeg glæder mig til at opleve den by jeg har hørt så meget godt om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar