mandag den 8. februar 2010

INDRØMMET: strikkeprøver ER en god idé!!!


Jeg er mildt sagt ikke vild med at strikke små fikse firkantede strikkeprøver for at finde ud af om strikkefastheden er i orden - jeg vil hellere fuld fart derudaf! Men kan måske godt se, at det hér havde været en god idé. Ovenikøbet er det superwash-garn - så den kan ikke engang krybes til at passe... AK-AK - der er mange grunde til at jeg ikke strikker ret tit!!! Den tænksomme rynke i panden er faktisk det eneste der holder huen væk fra øjnene :-)... og sådan kan man jo ikke holde ud at gå rundt og se ud hele tiden!

3 kommentarer:

  1. Haha! Ja, jeg er heller ikke vild med strikkeprøver, men efter jeg strikkede en hel bluse to størrelser for stor, så ku' jeg komme i gang, ku' jeg. Ih, hvor var det bittert. Jeg trevlede det hele op og startede forfra. Sikke en tålmodighedsprøve. Den blev fin anden gang - heldigvis.
    Når det er sagt, så er det altså en meget, meget fin hue! Måske du kan finde en kæmpe, der kan passe den ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Hvor ærgerligt. Den hue er ellers rigtig fin. Der må være en med grødhoved derude, der kan bruge den :O)
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Hvis det nu går så stærkt med det strikkeri, så er det vel også næsten lige så hurtigt at strikke den om, som at lave en strikkeprøve - altså sådan ville jeg i hvert fald selv tænke :)

    SvarSlet