mandag den 28. november 2011

Muddermave...

Det hedder det herhjemme, når vi er spændte på noget - og lidt nervøse for hvordan det kommer til at spænde af. Manden har det f.eks. hver gang han skal ud og spille kamp for sit serie 5 hold...
I dag har jeg muddermave over at skulle tilbage på arbejde... Ikke fordi det ikke blir godt - for DET gør det! Ikke fordi jeg er rigtig bange for om jeg magter det eller ej - for min leder er med på at vi starter stille op, og ikke tager chancer med mit hoved.
Så hvorfor? Jeg ved det ærlig talt ikke helt... måske fordi jeg for første gang i 6 uger ikke har muligheden for at løbe hjem på sofaen og gemme mig for verden, hvis det hele bliver for uoverskueligt... ja, jeg tror sgu det er dét!
Rigtig go mandag - og glem ikke min giveaway som trækkes i aften kl. 20.00. Du finder den lige her

8 kommentarer:

  1. Held og lykke.
    Håber det går godt for dig.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Joho, du har!! Hvis det bliver for meget SKAL du løbe hjem og gemme dig! Det skal man faktisk altid! Jeg tror ikke det bliver for meget. Jeg tror du er klar...men muligheden er der ALTID!!!

    SvarSlet
  3. Jeg vil tænke på dig, Lisbeth! En hel masse! Og krydse fingre! Jeg kan også mærke, at det bliver godt :-)
    Fedt at din leder tager hånd om situationen, det er jo desværre ikke alle der er sådan.
    Og ja, sofaen render formodentligt ingen steder :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på, at det nok skal gå, - det lyder til, at du har opbakning.
    Pøj-pøj.

    SvarSlet
  5. Tak for jeres omsorg - det gik rigtig fint, sofaen kaldte slet ikke (men nu gør den :0)) Go aften fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Håber du havde en god dag. Husk at lytte til kroppens signaler. 6 uger kan synes lang tid, men efter stress er det faktisk hurtigt at komme tilbage.
    Pas godt på dig selv.

    SvarSlet