onsdag den 2. juni 2010

jeg - en vrante!

Grrrrr... jeg er i dårligt humør for tiden. Uden særlig, påviselig årsag... PMS??? Tjaaa, hvis den strækker sig udover både PMS-perioden og MS-perioden (Menstruelt syndrom???)og den anden PMS-periode (post-menstruelt syndrom???) Naaaaarh!... den holder vist ikke som forklaring! Måske trænger jeg bare til at være sur her i tiden? Må man det? Må man egentlig syns at børnene er irriterende, bare de åbner munden? At manden er et drog - sådan bare pr. definition og ikke fordi han egentlig er mere irriterende end han plejer? Må man syns at jobbet er hårdt, selvom det ikke rigtig er det? At vejret enten er for koldt, for varmt, for vådt, for mildt, forkert??? Pisse-irriterende at ha det sådan - hvornår går det over? Findes der et middel mod det (ikke bare symptom-behandling a la "oven over skyerne er himlen altid blå" - det ville da bare være brænde på bålet!)? Måske er jeg bare ved at blive en galsindet gammel hejre??? Tidlig 40-års-krise??? Arghhh - whatever det nu er, så er det PISSEIRRITERENDE at ha det sådan! Gå så væk, blev der sagt! Giv mig mit humør tilbage, og det skal være nu som i N.U.!!!

2 kommentarer:

  1. Kan det lette på humøret, at du ikke er den eneste der har det sådan i perioder?

    Tag Kolorista under armen, sæt noget sjovt og højt musik på og dans det ud af kroppen. Må jeg foreslå Whitney Houston..?

    Knus herfra

    SvarSlet
  2. Lisbeth for filan! Hvis jeg kunne, ville jeg ae dig forsigtigt (af angst for at blive bidt...) på hovedet, og håbe dét hjalp.

    Og så tror jeg der skulle ordineres a.l.e.n.e-tid til en Kolorista jeg kender. Tid, til lige dét hun går og har lyst til. Og hvid dét er ikke-en-skid, så er det sådan det må være. Smæk stængerne op, tag hørebøfferne på, og nyd.

    Håber humøret vender tilbage. Tifold.

    :-)

    SvarSlet