onsdag den 16. juni 2010

7.36




De sidste par dage har jeg tænkt, at jeg ville hoppe med på "kl.12-trenden" her i blogland. Men jeg er jo ikke sådan én der kan huske at ta et billede hver dag kl. 12... Og de fleste dage kan det jo heller ikke rigtig la sig gøre p.g.a. arbejde eller lign. inferiøre aktiviteter. Så her er mine "kl. 7.36-stemningsbilleder" i stedet. Hurlumhejhuset er forladt af mand og børn... morgenmaden ryddet til side, men der er stadig oceaner af kaffe på kanden - vasketøjet og en hel klynge andre huslige opgaver venter, tålmodigt som altid - og det gør en hel bunke dansk-opgaver som jeg skal være censor på i morgen osse! Men det gør ikke noget - for dagen er helt ny. Og stadig lang og fuld af forventning. Og sol. Så haven jubler og strutter af liv - og på fredag nupper vi et par af kartoffelplanterne her og nyder den koncentrerede smag af sommer. HURRA! Nyd det, derude. Jeg tager i hvert fald uldsokkerne af og sommerkjole på i dag!

2 kommentarer:

  1. Hej Kolorista!
    Tusind tak for din kommentar for nylig ovre hos mig i Hulebo. Dejligt at komme forbi her ;o) - jeg er absolut fremtidig fast læser!

    SvarSlet
  2. Hip hurra! Dejligt indlæg.
    Håber din dag blev lige så skøn som du håbede.
    Kh. Malene

    SvarSlet