tirsdag den 2. marts 2010

smugkig


Jeg har rodet mig ud i en frygtelig masse projekter her på bloggen: Give-away, pakkeleg, changeaways... Prøver at ta det fra oven af og ned - men kære medbloggere, hvis I må vente lidt på de ting jeg skylder, er det fordi jeg osse har et arbejde og mand og børn og gammelt hus og to katte og en sofa der skal siddes i (nåja, kort sagt - et LIV :-)) Jeg skal nok huske jer alle - og her får I lige et lille smugkig på huevantepose til hende her. Symaskinen glødede i går aftes, så nu er der da sat ét flueben på to-do-listen. Så skal den bare i posten - det blir lige en af dagene mellem skole-hjemsamtaler og møder og undervisning og... Det er ikke hårdt - bare hektisk :-)

3 kommentarer:

  1. Er det ikke altid sådan, at der lige pludselig bare er mange ting samtidig.? Vi skal nok vente, spændte, men tålmodige, så meget besto mere overraskelse, når postbudet ringer på døren:-)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth

    Sjovt at du nævnte det med at falde i søvn på sofaen.
    Tog en kæmpe skraber i dag :0)Og det bliver nok ikke sidste gang.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth.
    Jeg fik da ihvertfald en pakke idag!
    Ej hvor er de fine de lommetørklæder, de skal bruges til det helt rigtige ;o)
    Og brikkerne bringer minder frem, vendespil har altid været mit absolut yndlingsspil (elsker det stadig, godt man arbejder i en SFO) og netop denne udgave er en jeg husker rigtig godt.
    Tak for en dejlig change-away, jeg håber også du er tilfreds:-)

    SvarSlet