søndag den 7. marts 2010

life of a soccer-mom

Søndag morgen var næsten ikke til at genkende i dag - normalt står den på "sove-længe" (til kl.7.00), langsom start med morgenhår og derefter lune boller m. hele familien samlet om køkken-spisebordet og så laaaaangsomt op i gear...
I dag stod Mikkel og jeg op kl.6.00 for at køre til en eller anden udkant af Randers (jeg er sted- og verdenshjørne-blind, så kan ikke komme det nærmere end det) - så drengen ku spille Regnskovs-Cup med andre håbefulde 7 årige... 3-4 timer senere ku søn&co ikke længere klare konkurrenternes pres-spil og gik fra turneringen m. en hæderlig 4.plads i B-rækken. Jeg ku godt ha brugt min dag på andet (f.eks. at få styr på de mange gaver jeg burde sidde og sy til pakkeleg og min fødselsdags-give-away), men på den anden side er det faktisk vildt hyggeligt at være med rundt i midtjyllands sportshaller. Og det hjælper jo på det, at drengene faktisk spiller en rimelig gang bold. Drengen stod på mål - moderen mener det er en Schmeichel 2 i svøb vi her er vidne til!
Bagefter en tur i Randers Regnskov, hvor der heldigvis var andre forældre med som kunne følges med min søn rundt i slange-grotten eller hvad det nu hedder - her måtte jeg altså stå af: Slanger bag glas kan lige gå, men tæt på og uden sikkerhedsforanstaltninger går min fobi altså lidt i selvsving!
Så nu spiller mand og børn fodbold i kælderen, jeg drikker te - og prøver at sy og arbejde lidt plus blogge... Fokus, kone, fokus!!!

1 kommentar:

  1. Hej Lisbeth, vil bare sige tak for det fine hjerte, jeg fik ind af døren i dag, billeder er på vej:-)

    SvarSlet