fredag den 26. marts 2010

stilhed før stormen...

Jeg har været lidt stille på bloggen i denne uge. Mine tanker er på jobbet, osse når jeg er hjemme. Næste års elevtal er kommet, og de er for lave... i hvert fald til at beholde alle kolleger i huset. Forfærdelige nyheder - for hvem skal ud og hvem skal blive? Da jobbet er mit drømmejob håber jeg selvfølgelig ikke jeg skal ud - men det vides først den 13. april (og den dato føles uendeligt langt ude i fremtiden...) Håber jeg kan lægge tankerne bag mig i påsken - og nyde manden, børnene, et par dage hos mine forældre og min søster og svoger... Men tårerne ligger godt nok langt fremme for tiden! Go påske til jer alle.

3 kommentarer:

  1. God påske til dig. Håber alt falder på plads på rette vis.. Hvis man overhovedet kan undgå det, smider man jo ikke guld på gaden...

    Lone

    SvarSlet
  2. Åhh, hvor jeg kender det! Jeg håber det bedste for dig! Vi har også fået at vide at der skal være nedskæringer i kommunen nu.. Og endda 5-6 stykker i min afd. alene måske... Så er det altså svært at have tankerne andre steder! Jeg venter til midt i maj, på at få at vide, om jeg har mistet mit drømmejob :(
    Knus MetteSofie

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg ked af at høre det står sådan til. Det er ikke nemt, for jeg ved du gerne vil blive men det er vel også svært at "ønske" at det er en af ens kollegaer der ryger. Det er en så trist situation at stå i som arbejdsplads.
    Æv altså jeg håber det bedste og som Lone siger, guldet forsøger man for alt i verden at beholde.
    God påske til dig og dine
    Knus, god karme og søde tanker, samt alt muligt andet godt jeg kan finde på at sende i din retning :)

    SvarSlet