torsdag den 22. december 2011

Om alt det jeg åbenbart er blevet for voksen til:

* At danse på bordene til julefrokost den halve nat, efter at ha været mavesyg i 2 dage. Så det gjorde jeg naturligvis ikke, men gik hjem halv et - æv, egentlig...
* At spise igennem på julefrokostmad den halve nat, efter at ha været mavesyg i 2 dage. Men det kom jeg vist lidt til alligevel, så i dag har jeg ikke rigtig lyst til mad...
* At sove 5 timer efter julefrokost og stå op med børn og mand kl. 6.15 - og så ku gå tilbage og sove videre (SÅ FALD DOG I SØVN, DIN GAMLE, TRÆTTE KROP!!!)
* At kunne svinge mig op til at synes det er hyggeligt og overkommeligt at skulle klare ALLE årets julegaveindkøb i dag...

Ting jeg åbenbart ikke er blevet voksen nok til:
* At synes at 50 terminsstile er en nødvendig, overskuelig og berettiget arbejdsopgave at ha med hjem i sin juleferie... som altså begynder i dag... hurra, så...

3 kommentarer:

  1. Ja, ferie kan man da næppe kalde det. Håber du får tid til at slappe af, på trods af de mange stile :-)

    SvarSlet
  2. Ja at være lære, er et utaknemlig job. ( bor sammen med en af dem :0))

    SvarSlet
  3. Husk reglen fra Stines gymnasietid: Man må ikke starte julegaveindkøb før 22.12!
    Og vent med stilene. Ret dem mandag efter ferien og udlever dem torsdag. Der er da ingen der giver os penge for at arbejde i ferien!! Det er altså faktisk ikke elevfridage, men ferie. Gem dem væk bag toilettet eller i kælderen og nyd din ferie (så fik du også lige min plan...)

    SvarSlet