tirsdag den 20. december 2011

Bræk-forsinket give-away-vinder...

Nåja. Jeg lå det meste af dagen i går på sofaen - og resten af dagen med hovedet i en spand. ´Nuf said. Derfor har jeg først nu fået trukket vinderen af min 4. advents-give-away. Som altid med hjælp fra random.org. Vinderen blev Malene, med lod nummer 15 ud af 30 - og hun har vist virkelig brug for huen, til et barn der mangler noget pandehår :-)
Malene, vil du maile mig din adresse på lisbetha@yahoo.com - så sender jeg huen afsted så snart jeg er oven senge igen.

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth.
    Hvor er jeg glad for at være vinder af den fine hue. Også selv om den er bræk-forsinket. Jeg håber du er ovenpå igen. Jeg sender dig en mail.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Stakkels dig:-( Rigtig god bedring !

    SvarSlet