tirsdag den 19. januar 2010

årh, nej - bare jeg nu gør det rigtigt!!!


Nu har jeg også fået denne dejlige award - så nu afslører det sig, at jeg ikke kan finde ud af dét, der kræves for at få den! (Fuck-shit-crap-bugger-tis - troede jeg ku leve her i blogland, uden at nogen NOGENSINDE ville opdage at jeg IKKE KAN FINDE UD AF AT LINKE I MINE INDLÆG!!!!)
Altså for at modtage den skal jeg:
1)linke til Malene fra Malenes Hverdage og Lone fra Ilonesfodspor (ja, det kan jeg jo så ikke finde ud af - undskyld! Opdatering: YES, nu kan jeg - tihi - glem ovenstående! HURRA, jeg lærte lige mig selv det!!!) Og tak, begge to, for awarden. Jeg er stolt og glad!
2)Vise den her på bloggen (jojo, det kan jeg vist lige klare...)
3) Skrive 7 ting om mig selv (med fornøjelse - skal jeg virkelig nøjes med 7???)
4) Give den videre til 7 andre kreative bloggere (med fornøjelse - skal jeg virkelig nøjes med 7???)

7 ting om mig selv:
1) Jeg er for tyk - og jeg gider ikke gøre noget ved det! For 10 år siden rundede jeg 100 kilo - de 20 har jeg smidt igen (heldigvis!) - men de sidste 10 stykker, der mangler for at få BMI´et ud af det røde felt, hænger fast... og der er kun én forklaring: jeg gider ikke gøre det kæmpe, træls arbejde for at smide dem...SÅDAN - så er det out in the open!
2) Jeg hader at gøre rent - og mine lørdage kan nogen gange være helt ødelagt inden de nærmest begynder, fordi det herhjemme er "store-rengørings-dag" om lørdagen. AAAARGH - I hate it!
3) Jeg underviser konstant i noget jeg ikke er kvalificeret eller kompetent til
4) Til gengæld er jeg god til at undervise, så jeg bilder mig ind at eleverne ikke lider (ret meget) under det
5) Jeg skændes med min mand næsten hver dag og om næsten alt - men elsker ham alligevel
6) Jeg læser ikke bøger, men meget gerne dameblade - helst
boligmagasiner eller blade m. kreative idéer i
7) Jeg går nogen gange på toilettet i laaang tid med et bolig-/dameblad for at få fred for hele hurlumhejet
8) Jeg er anarkist - så jeg kan naturligvis ikke nøjes med 7 punkter!

Jeg sender awarden videre rundt i cyberspace til:

1) Malene fra Malenes Hverdage - du har den samme vattæppe-fetisch som mig, og skriver altid skønne, små indlæg fra din hverdag
2) MetteSofie fra Ugler i Posen - du tegner skønt og skriver dejligt om dit liv
3) Lis fra Karlssons Kludeskab - du laver SÅ smukke ting og inspirerer mig til selv at være kreativ - og så er du ikke fedtet med at dele ud af oplevelser fra dit liv
4) Kirsten fra Ude på Landet - jeg griner altid af måden du formulerer dig på i dine indlæg - og bare overskrifterne får mig til at ville læse videre. Og så har jeg et billede af, at vores liv ligner lidt hinandens - kan ikke helt sætte fingeren på hvorfor...
5) Sara fra Bournonville - du laver så dejlige ting, og er vild m. Babushkaer - lissom mig. Vi har stadig et hænge-parti med at lave en "chain-away" - altså sådan en slags kæde-udveksling af Babushkaer - her kan et ubegrænset antal mennesker jo være med og så blir det en overraskelse hvad man får... hmmm, når vi får tid stabler vi den på benene!
6) Heidi fra Knæhøjkarse - for dine smukke, æstetiske billeder og din delikate opsætning af bloggen - din blog glemmer man ikke, for den er så specielt sat op. Og så er det jo bare pudsigt, at vores liv faktisk har krydset hinanden in real life også... verden er lille!
7) Annelise fra Den flyvende Kuffert - selvom der endnu ikke er så mange indlæg på din blog, er det sådan en man bare vil ha mere af!
8) Alle mulige andre skønne kreative kvinder, som jeg surfer forbi hver dag - I er ikke glemt, men der var jo kun plads på listen til 7! Tak også til jer for jeres gode idéer og muntre input i mit liv!

Værsgo - håber I tar imod dem, men det er naturligvis frivilligt!

4 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth.
    Vi ligner hinanden på rigtig mange punkter.
    Jeg underviser også i ting jeg ikke er kompetent til, men ungerne lærer det de skal (bilde jeg mig ind) og de er glade. Så er jeg godt tilfreds.
    ...men lige det punkt med toilettet... Der ligner du altså min mand. Han tager bare computeren med i stedet! Det er egentlig en god måde at flygte lidt fra larmen på... Hihi.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth...... Jeg sidder faktisk i den samme knibe som du gjorde med den award he he
    og jeg har altså ikke kunnet regne det ud endnu hvordan man linker med et navn istedet for hele blog adressen. hmprffffff kunne man måske få et hint til hvordan du gjorde. Julie

    SvarSlet
  3. 1000 tak for det hurtige svar, jeg må prøve at se om jeg kan finde ud af det ;-)

    SvarSlet
  4. Skønt med en hilsen fra dig på bloggen. Og godt med lidt info om "hvor du er". Men et eller andet må du jo være kompetent til med din baggrund hi hi? Jeg bilder mig ihvertfald ind, at jeg kan alt hvad jeg vil.....men det kræver bare en indsats.

    SvarSlet