søndag den 30. oktober 2011

Afstressningsstrik #6

Nå, efterhånden er jeg ved at nå bunden af huebunken - alt i alt nåede jeg vel at få en 10 stykker over pindene inden jeg trængte til noget nyt. Lige nu er det et stribet halsrør der er i gang - men det varer nogen dage før der er noget at vise frem på dét - pind 3 og tyndt alpakka skrider altså NOGET langsommere frem end huerne! Denne hue m. zigzag i turkis, hvid og limegrøn var inspireret af min dejlige veninde Signes "morgenmadssweater" (nej, det ved jeg virkelig ikke hvorfor den kaldes - måske fordi den altid er den sweater hun har på når vi går ud og spiser brunch? Den er i hvert fald altid med når der er mødregruppe-træf og i efterårsferien var ingen undtagelse) og den var en overgang min favorit (det er hver eneste hue, lige når den er færdig - indtil jeg får en ENDNU FEDERE klar!) - og jeg syns selv den skal længere frem i panden end modellen syntes - men hey, hvem argumenterer mod en 14-årig - de HAR altså bare fingeren på en anden puls end os gamle tanter!
Jeg har i øvrigt kastet mig over en anden afstressningsteknik - Zentangles, som jeg første gang så hos skønne Trine Søhest, og nu er fuldstændig bidt af - mere billedspam følger, når der engang er dagslys og tid til det!

* Billedet af morgenmadssweateren fra Nørgaard har jeg fundet via google - sig til hvis det er dit og jeg skal fjerne det...

7 kommentarer:

  1. Sikke varme ører i får i din familie ;-) Kan godt lide farvesammensætningen - og ja, de 14 årige, skal man ikke diskutere med.

    God søndag til dig

    SvarSlet
  2. Jeg er meget benovet over dine skønne huer !

    SvarSlet
  3. Jeg stresser af med små nisser. Og det er blevet til mange!!!!

    SvarSlet
  4. Undskyld der ikke er kommet andre opskrifter til dig...havde hverken påp poncho eller vanter (kun de gratis på Drops...) Godt du har fundet på noget andet!

    SvarSlet
  5. Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen: Du er strikkesej!! Er SÅ glad for at høre, at jeg har smittet sig med zentangelfeberen! glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  6. Sikke mange, og skønne huer i de fedeste farver.

    Stine:)

    SvarSlet
  7. Hej damer - hvor er I søde ;-) Der kommer nok liiiige et par huer mere, så stay tuned ;-) KH lisbeth

    SvarSlet