torsdag den 6. januar 2011

snefri

... og så kan jeg ikke engang rigtig nyde det. Jeg går nemlig rundt om en HEL masse ting jeg burde:
* jeg burde se at få skrevet nogle elev-udtalelser, der har ventet siden før jul. De kan godt nok vente helt til 1. februar, men det ku bare være så rart at få dem ud af vagten...
* jeg burde gå i bad, i stedet for at sidde i surt gammel nattøj kl. kvart i frokost...
* jeg burde lade være med at spise mere i dag, eftersom jeg har kedet mig så meget, at jeg allerede har kværnet det meste af dagens kaloriebehov - primært i form af chokolade og andre lækkerier... (som dog - stort set - alle sammen passer ind i den blod-type-diæt, som jeg er gået i gang med - mere om den ved lejlighed)
* jeg burde se at få syet det tørklæde jeg skal lave til en kollega som tak for en brændeflækker jeg har fået lov at arve - eller som jeg godt nok ikke HAR fået endnu, og hun siger osse det ikke haster med tørklædet...
* jeg burde GENERELT holde op med at burde en hel masse... og bare nyde at der om en halv time kommer to afsnit af Boston Legal, glæde mig over at jeg faktisk har fået styr på et par andre arbejdsopgaver i dag OG vasket to maskiner tøj og NÆSTEN hængt dem op og at der faktisk ikke roder så meget i mit hjem at jeg burde rydde op...

Jeg er ELENDIG til at gøre ting som ikke for alvor haster, men lisså ELENDIG til at lade være med at stresse mig selv med dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar