tirsdag den 29. december 2009

Shhhh - børnene sover!

Sidder og nyder freden af to små børn som er puttet og skal sove sammen med mormor og morfar - som også er gået til ro, fordi de regner med at skulle tidligt op og underholde børnebørn :-) så jeg surfer rundt på alle mulige skønne blogs, og høster inspiration og øjen-nydelse. Min kreative åre bliver fodret af alle jer skønne kvinder - og TAK for det! Og så godnat, for ungerne er jo trods alt MINE, så når de står op i morgen må jeg jo også hellere være lidt frisk :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kender det alt for godt - det med ungerne. De er nådesløse. Selv i dag, den første Januar!! Vågnede den første kl 7.00 uden hensyntagen til at vi forældre først gik i seng kl. 3...
    Vores tid kommer nok når de bliver teenagere engang.
    Fin blog.
    Mvh. Malene.

    SvarSlet