lørdag den 12. december 2009

lørdag morgen m. kaffe og morgenhår...

altså morgenhår på DR1 - perfekt måde at starte weekenden op på. ungerne vågner stille og roligt og det samme gør forældrene... kaya starter hver weekende morgen med at forsikre sig selv og os om at "i dag skal vi ikke i skole og børnehave" - og det har hun jo ret i. hun elsker sin børnehave - men elsker også at ha´ fri. hun prøver af og til at fake en hoste - for når man hoster er man ikke heeelt syg, altså bare syg nok til at komme med mor på arbejde i stedet for i børnehave. i maj var hun med på job en dag, og mens jeg underviste "de store børn" i 10. klasse i engelsk, gik kaya om bag vores mobile tavle i det indelukkede, sommervarme lokale og begyndte at ta tøjet af - til elevernes store morskab! og mors... selvom jeg nu hurtigt måtte sende hende i tøjet igen!
nå, men efter et par dage på sofaen er jeg ved at være klar igen - feber og dårligdom er ved at slippe taget, men er bare SÅ mat i koderne...
nu skal jeg se om ikke jeg kan lure karens dejlige mariehøns af - for sent at være med på give away, så må selv igang med hæklenål og garn... nåja og skal lige omdanne en koldhævet dej til morgenbrød... man er vel en kone på landet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar