mandag den 7. december 2009

1. dag i mit liv som blogger - ikke dårligt gået af en computermongol!!!


efter at ha kikket på lækre blogs det sidste stykke tid MÅ jeg bare kaste mig ud i cyperspace... håber så der med tiden kommer læsere til, men indtil da vil jeg nyde at kunne tale i fred uden mand og børn til at afbryde :-) Og til de af mine elever der måtte kikke med: ta det i jer!!! heeeelt idiot til computer er jeg så ikke, nej!

December er dejlig og min kreative åre bliver hele tiden stimuleret i denne tid... så prøver at sy/hækle/klippe-klistre så meget som muligt midt i arbejde, børn og alverdens julearrangementer... det er ikke nemt, men lidt bliver det til - se selv!
Er selv så hamrende vild med den taske, at jeg KRÆVEDE af min søster (som fik den i julegave) at hun SKULLE kunne li den - ellers sku den retur... nå, den kom da med hende hjem til helsingør - men heeeelt begejstret nok syns jeg ikke hun var!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar