tirsdag den 1. januar 2013

Jeg har aldrig været fan af nytårsforsætter...

... men i år har jeg faktisk et par stykker. Det er ikke lige i den traditionelle tab-ti-kilo-og-løb-ti-kilometer-genren, for dem har jeg haft masser af der aldrig holdt. I år er de mere realistiske, tror jeg... og nu ligger det jo også i ordet forsæt at det er noget man sætter sig for - ikke sværger-lover-vrider-sig-halvt-fordærvet-for-at-overholde, vel...
I år har jeg bare lyst til at åbne året med at have sådan nogle små varme ønsker&drømme at tage frem engang imellem og kigge på og nusse om og give noget opmærksomhed.
* Jeg glæder mig til at holde en fantastisk kobberbryllupsfest til sommer for alle vores venner og familie - så vi også kan sige tak for al den hjælp og støtte vi har fået, da 2012 lossede os i løgene og vi måtte tage livtag med kræften
* Jeg glæder mig til at komme i gang med at arbejde igen, og finde ud af at bruge mine personlige erfaringer fra 2012 i forhold til mine elever, kolleger, min faglighed...
* Jeg glæder mig til at få styrke, overskud og energi til at bygge min gamle, slidte kemo-krop op igen og måske komme til at føle mig yngre end 80 - gad vide om der overhovedet KAN skabes muskel-toning i alt det bløde?
* Jeg glæder mig til at gå i gang med at undersøge hvilken efteruddannelse jeg over de næste år vil bruge min energi på. Det skal være noget terapeutisk/supervision, men mangler bare lige at finde dét, det skal være... den proces skal ha tid og rum nu...
* Jeg glæder mig til at få hår igen - til at få mine smagsløg igen - til at slippe for tømmermænds-jetlag-influenza-kemo-efterveer igen
* Jeg glæder mig til at leve hver dag i 2013 intenst og nærværende

2013 - af hele mit hjerte: VELKOMMEN!!!

10 kommentarer:

  1. GODT NYTÅR - må alle dine nytårsfortsætter gå i opfyldelse : )

    SvarSlet
  2. Godt nytår, og jeg ønsker af hele mit hjerte, at alle dine smukke nytårsønsker går i opfyldelse :)

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår og må 2013 være fuld af lige præcis det du ønsker dig!

    SvarSlet
  4. Godt nytår:o) håber du får opfyldt dine mål, det fortjener du.

    SvarSlet
  5. Suk.. alle de smukke ord, har alle de andre jo brugt!!
    Men ikke desto mere, så vil også jeg, håbe at dine ønsker går i opfyldelse og at 2013 bliver dit år!! På alle måder!!

    Godt nytår!
    Lotte :O)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle helt fantastiske og rørende forsætter! Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går!

    Godt nytår.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  7. Rigtig godt nytår til dig :D

    SvarSlet
  8. Til dig vil jeg ønske et helt særligt godt nytår...jeg er fuld af beundring! Og jeg føler mig helt overbevist om at 2013 blir et skide hamrende godt år for dig....! BUM, sådan! Jeg kan bare fornemme det.
    Alt godt herfra, de varmeste hilsner
    Malene

    SvarSlet
  9. Godt nytår kære Lisbeth! Ønsker det bedste for dig og din familie

    SvarSlet
  10. Tusind tak, alle I kære damer for jeres hep og opbakning! Rigtig godt nytår til jer også - KH Lisbeth

    SvarSlet