torsdag den 2. februar 2012

Når nogen er bedre end én selv...

... så overvejer jeg altid at stoppe med det jeg gør. Sådan har jeg det med at blogge for tiden. Der er bare SÅ mange som gør det jeg gerne vil - gange en million bedre! Kan mærke min blog også er ved at skifte fokus (eller: jeg er, uden at det kommer særligt til udtryk på min p.t. dybt inaktive blog) - fra en krea-hverdags-blog til en bekendelses-og-her-er-mit-kaos-liv-blog... bare uden så meget kaos. Og med en begrænset mængde bekendelse (mor læser jo med - og sku nødig blive for forskrækket :0))... Så I kan godt høre det, ik? Der er SÅ mange der gør det bedre end mig i forvejen. F.eks. hende her... og hende (ham) her... og mange mange andre... Men nu må jeg starte et sted - med lige at advare: skulle der i fremtiden (som jo starter NU) komme indlæg med eklatant mangel på billeder, men til gengæld rystende indhold fra privatsfæren... så er det bare fordi det er det jeg så gerne vil kunne. Sku der IKKE komme indlæg af den type - ja så er vi lissom tilbage ved overskriften og den indledende præmis, ik?

1 kommentar:

  1. Jeg tror din frustration er tegn på, at du er ved at lære noget nyt :)

    Måske forandrer din blog sig, måske ikke. Følg dit hjerte og gør det du kan lide! Det er passionen, der gør, at det bliver godt.

    Der er også mange bloggere, der er bedre end mig både til at skrive og til at være kreative og til at få faste læsere osv osv. Og ja, det frustrerer også mig - for så er der mere, der skal læres, og heldigvis for det - ellers var det ikke værd at være :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet